.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
500 پروژه صنعتی گلستان گازدار شدند

مدیرعامل گاز گلستان گفت: با همت و تلاش مجموعه کارکنان شرکت تاکنون بالغ بر 0 50 پروژه صنعتی عمده و جزء در استان را از نعمت گاز بهره مند شدند و تعداد 150 پروژه را نیز در دست اجرا داریم.

به گزارش شمال نیوز رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با مهر از رشد 200 درصدی درخواستهای گازرسانی به واحدهای صنعتی در سال جاری خبر داد.
وی اظهار داشت: تاکنون تعداد 150 واحد صنعتی درخواست گاز رسانی دادند و از این تعداد 60 واحد اقدام به عقد قرارداد فروش گاز طبیعی با این شرکت کردند.

وی عنوان کرد: این امر ضمن اینکه در روند پرشتاب توسعه استان نقش برجسته ای دارد می تواند تاثیر بسزائی نیز درکاهش آلودگیهای زیست محیطی و صیانت از منابع طبیعی داشته باشد.

سنگدوینی در خصوص راه اندازی سامانه اشتراک پذیری گازرسانی به صنایع و مجتمعهای مسکونی، خدماتی وعمومی در سایت شرکت گاز گلستان اظهار داشت: شرکت گاز استان با عنایت به اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها و جایگزینی گاز طبیعی به تبع آن سیرصعودی حجم درخواستهای استفاده از گاز طبیعی در واحدهای صنعتی در اقدامی ویژه با هماهنگی واحد گازرسانی به صنایع و همکاری واحد فناوری اطلاعات شرکت برای تسهیل در روند ثبت تقاضاها اشتراک پذیری مالکان واحدهای صنعتی، سامانه ای را تدوین کرده تا سرعت خدمات رسانی به متقاضیان گاز واحد های صنعتی را در اقصی نقاط استان بالا ببرد.

مدیرعامل گاز استان گلستان تصریح کرد: این امر در سامانه به دو صورت انجام می شود که در روش اول کلیه واحدهای صنعتی در شهرستانها با هماهنگی ادارات نواحی و بدون اینکه به اداره مرکزی مراجعه کنند می توانند با ثبت فرم تقاضا در ادارات گازرسانی نسبت به تقاضای اشتراک پذیری خود اقدام کند.

وی بیان داشت: در روش دیگر واحدهای صنعتی با ورود به سایت شرکت گاز گلستان به آدرس (WWW.NIGC-GOLESTAN.IR) و انتخاب سامانه ثبت تقاضای گاز واحدهای صنعتی، نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام کرده و با دریافت کد رهگیری بصورت غیرحضوری درخواست انشعاب گاز خود را پیگیری کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.